wtorek, 5 lutego 2013

ferie ; D

A wam jak mineły ferie?


Miałyśmy z kumpelą ferie jako pierwsze z województw i niestety byłam chora ;( Nie mogłam nigdzie wychodzic  w dzień a co najgorsze wieczorami. Naszczęście to nie było dla mnie przeszkodą, wymykałam się nocą z domu jak już każdy spał i spotykałam z kumpelami, co spowodowało że byłam coraz bardziej chora i tak mineły mi ferie, ale mam zamiar to nadrobic. W najbliższym czasie planuje pojechac na lodowisko(mój pierwszy raz na lodowisku był katastrofą, wywracałam się przy każdej więkrzej prędkości niewspominając, że rozciełam sobie łyżwą płaszczyk. Kolejne razy były zresztą podobne, zawsze musiałam się wywrócic) i kręgle(na kręglach natomiast nie byłam nigdy i jestem bardzo ciekawa jak jest;p) mam nadzieję, że to wypali;p







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz